2012年12月25日星期二

den mest lämpliga hermes grafit Clemence läder silver hårdvara på kontoret

Senare samma dag gick jag till honom i skolans enda person lägenhet med hermes väskor. Jag vill inte följa honom till filmbolaget, är hermes så folk skickade en kopia av kontraktet över.Jag satt i soffan och tittade på en kopia av en del, stod upp Gu innehas Kwan och filmbolaget en kopia av avtalet och alla avtal i Gaia film höll Gu Kwan sedan debuten, är avtalsperioden fem år för begränsa. Jag är i händerna på denna senaste kontrakt är hans mer än två år sedan undertecknade, liksom två-och-en-halv års löptid. Gaia, generös mot sin behandling av en rad olika resurser prioritet. Gaia handen odling, tillsammans med min hermes detta förhållande, verkar han trodde aldrig att en dag kommer att ta initiativ till att avstå, så inte så tänka standard klausul. Bryta flera, till exempel sjukdom, naturkatastrofer och annan kraft faktorer majeure kapitulation, han bara inte behöver ersättning. Juni Gu innehavare behöver för att möta, är utan tvekan det värsta. Från början av den andra halvan av det här året, förkastade han alla de aktiviteter som arrangeras av företaget, tog en hård attityd att kräva uppsägning. Därför är hans straff en astronomisk siffra.

Jag ser en kopia av kontraktet, det finns högar av tillgångar några överföring kopia väskor online händer kontanter, är olika former av tillgångar, såsom hans, inklusive utkanten av uppsättningen av villor inklusive två hem, vissa fonder värdepapper aktier har han undertecknat på namnet, eller säljas eller överföras till filmbolag som en del av vite.

Jag får en snabb uppskattning i hjärnan, har tydliga dag alfanumeriska vite svepte genom de flesta av hans personliga egendom, liksom en del av gapet, förmodligen bara använda handväskor online och dotter bodde i lägenheten som han är att fylla. Jag tror att just på grund av detta, hans fördömanden av frågan försenas tills nu. Det Lägenheten är för stor, kommer 1:30 inte vara så bra skott, och hermes också bo där, en gång sälja flyttade hermes till platsen? Han berättade för mig hur man kan förklara att plötsligt flytta "?

http://www.hermesswedenv.com/

没有评论:

发表评论