2012年12月28日星期五

Sommaren kan du lysa vid tidpunkten för hermes beige porosus krokodilskinn silver hårdvara

Återvänder den tredje dagen av den nya terminen gick jag till tillbaka till skolan, packa upp studentrummet var jag lycklig ändå hermes väskor rumskompis, så att inte gå att anpassa sig till de andra. Stående i fönstret för att se växter och träd i campus, verkar det som inte har förändrats, verkar ha ändrats, ingen hade en aning.

Jag lämnade sovsal, hitta en professor för att gå på college, få en skola tidsplan och den nya terminen planen, de viktigaste uppgifter eller klasser, kurser mycket mindre än de grundutbildningen dagar, men det är inte mindre men separat forskning och papper. Professor Qian utvärderingen ". Bra färg" Och jag log och sade: "Ja, gå på semester för en semester." Maklig ut från professorer kontor började förväntade korsförhör, väskor online ringa till mig, om att träffa mig. Detta är ett sätt att undvika dem 15 första dagen inte fly, suckade jag och sa ja.

Hennes föraren att köra till skolan porten för att hämta mig, skickade föraren farbror mig direkt till en toppnivå köpcentret entré. Tydligen oavsett hur Top Shop kändisar dyrkas av handväskor online fick mig vid köpcentret entré, som med gick in i hennes ateljé och gick in. Hon synes stamkunder, chefer direkt att lägga ut alla kläder av säsongen, så jag plockade. Jag såg nonchalant långt märkt min hermes bakom en svart kostym och en lång, bastant man, ögon onormal vaksamma. Jag ska hälsade på hans leende såg hermes en.

没有评论:

发表评论